to get my hands on that cadillac

Tjabba. Jag har körtelfeber. Det är inte roligt. Imorgon är det NP i engelska och matte. Jag dööör. Matematik. Vad är det för nåt? Vad jag hatar det.

Igår såg Jag, Hanna, Julia, mamma och pappa på män som hatar kvinnor. Fan så efterlängtat. Jag har läst boken så det förstörde väl spänningen och obehaget för mig men annars så var den jättebra. Alla som sett filmen borde iallafall läsa boken. Den är så jävla bra. Ja jävlar. Jag borde försöka sluta svära. Jag älskar Mikael Nyqvist, fast inte när han har skägg. Jag ogillar folk med skägg. Det gjorde jag klart för min omgivning redan som nyfödd då jag skrek av rädsla så fort jag såg någon med skägg.

I söndags följde jag med Rachel och Ida till Linköping. Jag fyndade så som i himmelen för endast 21 kronor.

Alltså fy fan jag är väldigt seg känner jag. Jag orkar ingenting. Hoppas på en vändning snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0