det bästa med vimmerby är...

INTE Astrid Lindgrens värld... Nej det är café epok. Men frågan är väl vad Vimmerby vore utan ALV? Iallafall så fyndade jag lite idag faktiskt, men det är farligt med pengar och mig. Jag har dock en fin förmåga att omedvetet låta bli att köpa saker därför att jag nog kommer hitta något bättre sen. Hursomhelst jag hittade ett par dödligt fina skor, men de kostade förstås 900 spänn. Lite för dyrt, jaa! Så det fick va.

Efter Vimmerby åkte jag hem och det första jag gjorde var att lägga mig och sola. Kokosolja är fantastiskt!! Jag förstår nu hur det är att vara TT. Jag var svartklädd hela dagen.. så himla varmt. Men det är väl synd att klaga. Jag gick till simhallen efter att jag solat. Sköööönt. Nu har pappa skaffat spotify han också... så hela huset dånar av någon...konstig musik.

Föresten så älskar jag Harry Potter. Det borde ni redan förstått men jag säger det iallafall. Snart ska jag se grannfejden, urlöjligt program jag vet, men endå intressant. Det har nämligen blivit för mörkt för att sitta ute och läsa.

Adios.




Kommentarer
Postat av: MELLI

sv: oj, först och främt måste jag tacka för den otroligt storaaaaaa komplimangen där!!!!! tack, sedan, grymt kul att läsa att du hänger med i bloggen, eller läser alla inlägg om jag ska uttrycka mig rätt! Och jag har funderinga kring det ämnet nu. Var stensäker på att sluta blogg nu den 16 aug... men när jag tänker efter är det inte alls lång tid kvar och jag har lagt ner tid och själv på sidan i ett års tid, frågan är bara om jag orkar lägga ner ännu mera tid nu när jag även börjar gymnasiet...... ingen aning, får ta och tänka igenom allt yttligare några gånger!

2009-08-06 @ 22:00:56
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE
Postat av: TT

Hahaha, det kan bli ganska varmt ja, men man vänjer sig ;D

2009-08-06 @ 23:53:41
Postat av: ☆ Ida Tallhed - norrbottens stolthet ;)

Om du får beskriva dig själv med enbart 4 ord, vad skulle de vara då?

Kram

http://IdaTallhed.blogg.se

2009-08-07 @ 00:27:29
URL: http://idatallhed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0