Harry Potter och halvblodsprisen

Jag måste vara en väldigt känslig person, eller nej det vet jag att jag inte är, men endå.. igår läste jag ut sjätte Harry Potter boken och började gråta!!!!!!!!!!!! I slutet där. Jag börjar fan gråta för allt nu för tiden. När Charlie hade dansuppvisning så grät jag. När Neville Longbottom fick 10 poäng i slutet av första boken så grät jag (grät till filmen också), gråter till fjärde och femte Harry Potter filmen... när Carrie i sex and the city ramlade på catwalken men reste sig igen så grät jag. Seriöst?!


Kommentarer
Postat av: MELLI

sv: ja det har du rätt i, får tänka över saken. FIck ju precis en ivite till lookbook så jag kanske kan fortsätta lite där då jag har tid, äh får se.

Men tack för det du skrev, fick mig att tänka igeom allt på annat sätt!



hahah vad gulligt!!! alltså, jag måste läsa harry potter snarast. Den verkar så bra när du beskriver allt! Och jag är allmänt känslig, fick avboka hitta nemo filmen på en fest för några år sedan för att jag inte skulle gråta och skämma ut mig haha :D

2009-08-07 @ 11:57:13
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE
Postat av: melissa

åh, älskade harry p!

2009-08-08 @ 11:53:09
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0