you may not like him, but you can't deny it, he got style

Hej svej! Idag gjorde jag ett desperat försök att vända på dygnet. Så, jag låg och läste tills halv sex på morgonen, sov till tio och har varit vaken sedan dess. Har läst ut Harry potter och fenixorden och är nyss hemkommen från simhallen. Det var snorungefritt hela tiden. Underbart. Jag gillar barn, men inte alltid.

Nu ska jag för att hålla sömningheten borta dricka te och äta glass..och förstås läsa harry potter. Jag älskar Harry Potter. Jag vill leva i den världen. Den verkar vara betydligt roligare. Eftersom min hjärna har häftat fast sig på allt som har med Harry Potter att göra så kunde jag bara inte låta bli att bli störd av tanken på att på hogwarts så tar aldrig maten slut. Det kommer bara mer och mer. Så är det minsann inte hemma. Här tar baconen slut. Jag älskar bacon. På hogwarts får de äta hur mycket bacon som helst..varje dag. Oh lord.

Igår var det föresten Prison break på tv. Åh vad jag ÄLSKAR prison break. Jag har följt det slaviskt sen sexan.. och nu ska jag börja ettan. Nu är det iallafall de sista avsnitten. Det ska på ett sätt bli skönt att få ett slut på det. Och sen kommer jag att slippa höra mammas klagande över att serien "aldrig tar slut". Jaha. Lost, mamma?



Kommentarer
Postat av: MELLI

hahaha! det där lät bra, själv har jag inte läst en endaste harry bok men jag borde som sagt börja, och att du orkar sitta uppe och läsa sådär!!!!!! wow, måste testa fan :D

++++++++ tack tack tack för alla dina tips om böcker, får ta och checka upp och köpa eller gå till bibblan, danke danke!

2009-08-04 @ 19:56:04
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE
Postat av: Evelina

sv: Det måste varit grymt att se henne live. Jag tycker nog att båda är lika bra fast på olika sätt.

2009-08-04 @ 19:57:31
URL: http://evelinamaria.devote.se
Postat av: Emma

sv: ja justaja, så kul! :)

Men flyttar du hit då, eller pendlar du?

2009-08-04 @ 20:51:24
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/
Postat av: Elin

hur lång är egentligen en bok med harry potter? dem ser ju himla tjocka ut. har du något bra boktips?

2009-08-05 @ 12:19:44
URL: http://makeitorbrakeit.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0