älskade hatade vimmerby

Ja. Astrid Lindgrens värld och Bullerbu cup drar åt sig turister och småbarnsfamiljer rejält. Alla bra resturanger är fyllda och det är allmänt trångt och jobbigt överallt. På ica kvantum till exempel. Det bara kryllar av folk. Jag ser kundvagnen som ett mentalt handikapp istället för ett hjälpmedel. Det är en social vetenskap att inte slå ihop med någon förvirrad tysk eller parkera vagnen så att folk inte kommer åt något.

Jag: Varför i helvete får bra artister som sounds och dylan vara längst ner på ställningen medans Johan Palms skiva får vara högst upp?
Julia: Det är för att fjortisarna inte ska nå!!

hahahaha!!!

SERIÖS BRUD!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Ja visst är dom!

Jo, jag har funderat på att läsa de på engelska nu efteråt oxå. eftersom jag går på internationella engelska i linköping så ska det nog inte bli något problem heller!

tack för tipset (:

2009-07-30 @ 20:43:33
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0