DANCE,DANCE

Tjooohllloooo nu är jag hemma från mormor. Släkt från skåne har varit här med alltså så har jag varit utan internet sen i söndags.  Jag skulle kunna vara hos mormor i hurlänge som helst om jag hade haft en dator med mig. Lite abstinenser får man allt.

Nu sitter jag och "gör iordning" lite bilder fast jag ska nog snart lägga mig på altanen och läsa Harry Potter. Många av mina vänner påstår att ha läst Harry Potter är allmänbildning och ja, de är ju faktiskt väldigt bra.

För någon dag sedan så läste jag föresten ut luftslottet som sprängdes.. den var så bra att jag nästan fick hjärtattack mitt uppe i slutet.

Nu av någon anledning så kan jag inte lägga upp bilder och det är ju LITE synd för jag vill ju visa Marloes det vackra sommarsverige. Nåjaaa.... det ska nog funka snart.

Kommentarer
Postat av: anna

haha precis man blir pank bara man kollar på dom :D

2009-07-23 @ 17:30:39
URL: http://inmyheels.blogg.se/
Postat av: Emelie

Din blogg gillar jag grymt mycket ^^

2009-07-23 @ 17:42:30
URL: http://youaredreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0