jag ska också dö någongång

Hej! Läget i mitt liv känns just nu ostabilt då jag satt min dygnsrythm i obalans. Imorgon måste jag gå upp extremt tidigt nämligen. Sonisphere är ju imorgon. Iövrigt så händer det inte alltför mycket. Jag sover, läser och äter. Idag har jag läst precis hela dagen sen jag vaknade. Emellanåt har jag slängt i mig bullar, pepparkakor och ballrinakakor. Just nu är jag förfärligt sugen på cola. Riktig cola. Jag ska gå ut med hunden nu så kanske kan jag fjäska till mig en tia..

Jag har även hunnit med att sola.
Kokosolja är fantastiskt. När jag låg och solade så funderade jag lite på vilka/vem som är värst. Lykke Li eller Takida?

Förlåt så mycket för att min blogg är så ointressant, tråkig och tom. Jag önskar att den hade lika livliga och innehållsrika inlägg som den här. Jag känner hatkärlek till min egna blogg. Ett behov av att uppdatera finns där, samtidigt som jag tycker att det just nu inte finns så mycket att uppdatera om. När jag var liten tyckte jag jättemycket om att skriva. Känslor och allt. Nu kan jag inte det. Jag kan bara skriva hatiska känslor. Jag kan inte heller få till uttrycksfulla diktliknande texter som Jesus. Det enda jag kan skriva om med känslor inblandat är när jag hatar något. Blir arg. Vad är felet?


Kommentarer
Postat av: ellen

"....jag lite på vilka/vem som är värst. Lykke Li eller Takida?"



såklart att takida är värst. lykke li är bra. takida är bland det sämsta jag hört så.

2009-07-19 @ 01:41:24
URL: http://baraeellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0