ladda tekopparna

Inatt låg jag och läste tills halv fem på morgonen. Nördvarning men det är inte så lätt att slita sig från harry potter böckerna vill jag lova. Igår avverkade jag fyran så ikväll blir det att böja med femman. Vilken duktig ungdom jag är, som är hemma och läser istället för att vara på fest. Mh nej det där var väl ett skämt.


Idag städade jag rummet. Också bra. Sounds hamnade i stereon då förstås, finns det bättre städmusik? Efter ett tag märkte jag att det började lukta väldigt brännt när jag dammsög. Så jag upptäckte att dammsugaren hade slurpat i sig en strumpa, ett batteri och en krona. Jippie.

Jag har svårt att bestämma mig om jag ska ha kvar den här bloggen eller byta tillbaka till devote igen. Devote har sina fördelar, och nackdelar, som är att det känns som att man måste lägga upp dagens outfit för jämnan och det är inget för mig. Jag läser gärna bloggar som gör det, men jag känner inget behov av att göra det själv. Förutom det så förekomm det väldigt många fjäsk-kommentarer (vilket man råkar ut för här också) som kom från personer som skrev kommentarer i varje blogg de kom över även om det så skulle vara Geroge Bushs, "snygg blogg du har" osv osv blablabla. Sånt får jag här också. Jag har den enklaste mallen som finns. Min blogg är inte snygg.

Om någon av mina få läsare har en åsikt om detta så får ni hemskt gärna skriva den/de.

Adjö.




Kommentarer
Postat av: ellys

wow, du har ju skapat dig en riktigt snygg design nu och jag gillar din header skarpt ( no fjäsk här inte)



och att lägga upp outfits på devote är inget måste men jag förstår vad du menar! även alla reklam7fjäsk grejerna känns som att det sker övermycket på devote, människorna slumpar och klistrar in samma skit överallt! irriterande ju



sv: tack tack + wowwwwwww, nu blev jag avundsjuk! Jag har alltid som yngre (förr) hatat att läsa, tyckte att det var så tråkigt, men nuförtidenförsöker jag lära mig att gilla det eftersom jag vet att det kommer hjälpa mig enormt mycket sedan men jag kanske inte har hamnat i rätt spår med att hitta bra böcker, du kanske kan tipsa mig? slutar alltid med att jag somnar efter några få sidor, väldigt få sidor haha!!

2009-08-02 @ 10:58:00
URL: http://ELLYS.DEVOTE.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0