cykelhjälm?

Tjenare spyflygor. Idag gick jag upp vid sex, började jobba vid sju och kom nyss hem. Vi hittade tomma vodkaflaskor uppe på en bergskulle UNDER en jäkla sten. Vem lägger sånt där? Säkert någon fjortis som försökt gömma undan alkoholen från mor och far.. sedan tassat upp dit där det varit dags och hällt över det i plastflaskor. På vägen hem så körde jag nästan över en orm. Usch, men det gör inget. För jag har börjat använda cykelhjälm. Anledning: Vill inte dö. Så, eftersom tanken på att min hjärna kommer att mosas som en melon som slås mot marken så har jag börjat använda hjälm igen. Flexbert-hjälmen som jag fick när jag gick i sexan. Fint. Mycket fint.

Nu ska jag snart äta och sen gå och simma. Efter det MÅSTE JAG STÄDA och sen ska jag baka eller gå till affären och ikväll ska jag och några se på film.

Denna bild är tillägnad Marloes med titeln "swedish girls". Jag vill träffa henne snart. Flyg kostar bara kring tvåtusen. Synd att pappa har så konstig semester.


Kommentarer
Postat av: random

ska du jobba som funktionär på hultsfred? vet du vad det är för arbetsuppgifter man kommer ha ungefär? ska själva städa där tror jag. slipper man städa toaletter? :D

2009-07-01 @ 00:09:08
Postat av: Sofia

Hej! Ja det ska jag, den förening som jag ska städa med brukar vanligtvis vara inne på området och plocka upp skräp. Haha okej vad kul, nej jag vet inte om du slipper städa toaletter men det tror jag eftersom det knappt finns några. Majorna töms ju.

2009-07-01 @ 10:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0