DAGENS OUTFIT

Okej. Detta är lite av en pik mot alla dessa (mode?)bloggare som vareviga dag slänger upp bilder på hur de är klädda. Idag hade vi spexfoto i skolan. Är det så att någon känner sig träffad och tar illa vid sig så kan jag lugna er med att jag tycker väldigt mycket om att slösurfa och analysera folks klädsel över internet men också i verkligheten. Dagens outfits är bra. Om du är snygg, och om dina kläder är snygga.



Mössa - mormors gaderob
sjal - second hand (present från Ida)
blus - Posten
halsband - vet inte. (...de otroligt värdefulla pärlona kommer från den tropiska skogen norr om.....)
skärp - mammas
kjol - mormors gaderob
väska - Italien (Nej jag vet jag hatar också fejkade väskor/skor/byxor osv osv)
skor - Björn borg

Kommentarer
Postat av: Heinrich Flimmer

Sexigt värre ;D

2009-06-13 @ 00:05:03
URL: http://heinrichflimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0