Ge mig superkrafter någon?

Nyligen hemkommen från mitt otroligt ergonomiska arbete. Ibland blir man så trött att man nästan faller ihop och somnar där ute haha. Lathet är inget som hitills har drabbat mig därför i morse började vi faktiskt klockan tio. Det låter kanske inte så tidigt MEN när man somnat klockan halv fem på morgonen så är det. Relativt dött idag på banan men rätt vad det var så dök det upp ett gäng med sju anhängare varav en var nära att träffa oss :( sånt tycker vi inte om. Lär er skjuta mot flaggan, den där stången med en tygbit som fladdrar fram och tillbaka, INTE på oskyldiga småflickor som tappert gett sig ut i vildmarkens och golfbanornas onda atma.

Nu ska jag skriva en lista på saker som jag måste inhandla. För att få lite sinnesro. Pengar försvinner så fort.. och festivalen kommer säkert att sno åt sig varje krona jag har. Jag måste skriva ner de timmar som vi jobbat också. För pappas skull - saker och ting måste ju vara ordentligt. Efter det ÄNTLIGEN avnjuta en kopp te och uno libro. Senare ikväll så ska jag ut och gå med Alexandra samt se på film.

Morgondagen ser mörk ut. Fast endå inte. Jag ska ta spruta mot cancer i livmodern och jag är inte alls rädd för sprutor men endå - det var inte kul sist då de fick sticka fyra gånger bara för att det inte kom något blod. Jag fick föresten ett presentkort på SF av Karolinska institutet som tack för att jag deltagit i en undersökning. Undersökningen gick ut på att de skulle sticka mig i armen lite. Haha. Tur att jag inte är rädd för sprutor som sagt.


Thåström.
25 dagar kvar. Hawaii. 00.45. Lördag.

Kommentarer
Postat av: THE JESUS

VI SKA TA THÅSTRÖM TILL VÅR EGNA SHALALLALALLA <3

2009-06-18 @ 21:57:14
URL: http://fantasilosaemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0