källängen

Onsdag/avslutningskvällen = har haft bättre kvällar. Det var så mycket roligare förra året med 92orna. Trots att jag inte druckit sen feburari så blev jag knappt full. Jag träffade en rolig alkoholist som jag konverserade lite med. Alltid nåt. Ajaj. Jaja.. bra början på lovet? Nej. Jag har fortfarande inte kommit över det här med mina betyg. Vädret? Inte heller bra. Peppen inför sommaren? Relativt hög. Det är himla skit/tråkigt att "många" överskattar sveriges väder och beslutar sig för att sluta blogga totalt nu över sommaren. 

Igår låg jag bara ute och läste trots att det var ganska kallt men men.. på kvällen kom Alexandra hit och vi såg på två Harry Potter filmer. När man ser filmerna så blir det mest att 90% av tiden så sitter man och babblar på om böckerna och alla detaljer.

Idag var jag i skolan och mina saker fanns kvar! sen gick jag och köpte en present till mamma, bara för att jag kände för det. En tacotallrik blev det. Skålar och så. Snurrbräda. Ni vet. Vi dödade lite tid på cubus också. Det finns inget roligare än att kritisera cubus hemska kläder. Jag såg nåt bland det mest fruktandsvärda jag någonsin sett i klädväg. Först en lång vit tunika med VITA paljetter på. Hur fult låter det inte? Sen bredvid tunikan så hängde det tights, vita, med VITA paljetter. Efter en stund så hittade jag en fånig liten vit väst med vita paljetter på också. Det var det värsta som jag sett någonsin i den där butiken. Jag avskyr cubus förevigt efter detta. Jag kommer aldrig att förlåta.

Efter den obehagliga upplevelsen på cubus så gick vi till Expert där jag köpte the sims 3. Fick skjuts av pappa sen hem till Jossie. Sen begav vi oss till Epok och åt.

Nu är jag här. Imorgon ska jag antingen träffa Ida om hon vill det eller så ska jag till Jossie. Nu ska jag avinstallera allt onödigt på datorn och sen installera the sims 3.. men först så ska mamma öppna sin present!

Adios.



(föresten.. SLUTA STAVA KÄLLÄNGEN SOM KÄLLINGEN... vi får ont i ögonen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0