sing sing

te + infravärme + bra bok + min altan = underbart

Någon frågade om jag jobbar på simhallen. Svar: Nej. Jag gick dit idag för att jag skulle köpa ett halvårskort till för att simma då jag anser att det är den bästa förbränningsmetoden som funkar för mig. Snubben i simhallen tyckte att jag skulle vänta pga att de har stängt tre veckor. Han lyckades övertala mig, men nu när jag tänkt efter så har jag kommit fram till att jag struntar i det. Jag ska simma. Så imorgon ska jag gå dit igen. Jag jobbar just nu på en golfbana och uppgiften är att rensa upp efter träd som de sågat ner. Det låter förfärligt tråkigt men det är faktiskt helt okej om man har radio.

Vad tycks föresten om de fina nedräkningarna till new moon och eclipse filmen som jag skaffat här? Ja det känns väl lite överdrivet men äsch.

Nu är det bestämt vad jag ska göra på midsommar. Åka till Vetlanda. Ida är där nu. De stackarna får ha praktik tre veckor utan betalning (eller jo, i form av längre höstlov/sportlov etc) och idag var hennes första dag. Hon verkade nöjd iallafall. Bilden nedan är en nu ungefär lite mer än ett år gammal bild. Vi ser självaste Ida sitta i AL's matsal med en infomationsbok om Hultsfred 08. Tänk att tiden går så fort. Det där känns som igår.



Ibland när man vakar så får man en känsla av att det fortfarande är skola och att det är tid för att gå upp. När man sen inser att så är det inte så fylls man av en enorm lättnad och man kan somna om igen. Jag önskar faktiskt att jag vore mer morgonmänniska.

Jaja. Nu ska jag hjälpa Cornelia med sin blogg lite.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallu :) kommer du till simhallen i morgon får du träffa mig! hihi.. Ska jobba där ju.

2009-06-15 @ 22:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0