sista skoldagen - Imorgon Göteborg

Ibland så blir det så att allt jag skriver hamnar baklänges. Det är ganska störande, så nu bytte jag webbläsare. Iallafall så har det här varit den sista skoldagen. Inget vettigt har egentligen gjorts.. vi har fikat och ätit glass, sett på film och sånt. Vi var hemma hos vår SO-lärare. Hon är bäst. Under skoldagen var jag och köpte Jens Lapidus andra bok aldrig fucka upp. Jag hoppas att den är lika dödligt bra som den första. Mmm jag har skrattat så himla mycket åt Charlie idag. Jaja. Nu ska jag packa klart. Jag är ju världsmästare på att packa och göra viktiga saker. Det bara skjuts upp. Jag ska spela sims också, och läsa i mina dödligt bra böcker.

Imorgon - Vårshow på Vimar. Sedan Göteborg.



Blondie Jossie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0