The sims tre - inget för mig

Idag köpte jag ju the sims 3 och nu har jag spelat det en stund och kommit fram till att jag hittar saker som jag stör mig på hela tiden och jag känner mig faktiskt djävulskt missnöjd. Haha, så nu ska jag avinstallera the sims 3 och installera om the sims 2. Vill någon köpa the sims 3 av mig så är det bara att säga till. Jag kanske köper det igen i framtiden.. men just nu känns det inte som det. Jag har hellre det gamla och köper tillläggsspel istället. The sims 2 är ganska utvecklat och det går att göra mycket med figurerna.. the sims 3 är tusen gånger värre och det fanns så sjukt många saker och det är väl positivt men jag kommer inte att orka/ha tid att sitta och utforska allt. Jag håller mig till det gamla hederliga the sims 2.


Kommentarer
Postat av: Cornelia

men då kan ju jag få ditt the sim 3? (a) nej jag skojjar :P

2009-06-14 @ 00:18:52
URL: http://randigslips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0