för ibland har dom ingen koll alls på vem dom ska ta med



!!! INGA FLER LÄXOR, PROV, ARBETEN! INGET! DET ÄR TOMT! JAG HAR INTE ETT ENDASTE ATT GÖRA SOM HAR MED SKOLAN ATT GÖRA!!!!!!! Hur skönt som helst. Vi var och fikade på Epok idag. När jag kom hem så hade jag fått ett  argt brev från doktorn. Jag har nämligen missat att gå på två kontroller i rad. Första gången så hade mamma nyss opererat sig och jag hade fått körtelfeber så det glömdes bort och nu andra gången så ville jag inte gå därför att jag blir aldrig infomerad om något när jag är där. De berättar aldrig om vad de kommer fram till och det känns bara sjukt onödigt men det är det ju egentligen inte. Dock så har han skrivit att mitt hjärta kan stanna och det kommer lite som en chock för det hade jag inte en aning om. (Nej Ida, jag hade inte dött om de inte hade opererat mig) Doktorer SKA prata och förklara vad som pågår för patienterna. Jag vet nästan ingenting och inte ens min mamma visste om det där. Jag visste att batteri måste bytas snart men inget mer. Dålig kommunikation.

Skitsamma. Jag ska iallafall byta till Linköping nu eftersom jag kommit in på en skola där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0