it was like everyone were smell chanel and I was smell date

Namn: Sofia
Piercingar: Fyra hål i öronen.
Tatueringar:  Nej. Inte ännu.
Längd: 1.56
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Jag vet inte riktigt. Ljust med utväxt.
Fräknar: Nej.
Vikt: 57
Motto: I DE LUGNASTE SJÖARNA SIMMAR DE FULASTE FISKARNA
Kär?: Nej det är jag inte.
Önskar du att du bodde någon annanstans?: Ja ganska ofta.
Tänker du ta självmord?: Neej!
Tycker du att du är attraktiv?: Nja.
Dricker du?:  Jo
Använder du droger?: Nej, och jag tänker undvika det också.
Röker du?: Ibland
Vilket shampo använder du?: åh.. vart ska jag börja? För tillfället schwarzkopf men också silverschampoo.
Vilken parfym använder du?:  Gucci eller Britney Spears. Haha.
Vad är du rädd för?: Spöken. Ibland. Inte det spöket på Idas rum.
Gillar du att tvätta?: Nej.
Gillar du berg-och-dalbana?:  som in i helvete!

Senaste...
Filmen du hyrde?:  Minns inte vad den hette.
Filmen du köpte?: I'm not there. Imorgon ska jag köpa twilight!
Låten du hörde?: time for heroes med libertines
Låten du laddade ner?: Det minns jag inte.
Personen du ringde?: mamma
Personen som ringde dig?: Jag själv. (tappade bort telefonen)
Personen du skickade SMS till?: Ida
TV-program du såg?: Sommer
Person du tänkte på?: Mamma

För eller emot...
Långdistansförhållanden?:  Både och.
Utnyttja någon?: Emot, eller i vilket syfte föresten?
Självmord?:  EMOT!
Ungdomar som röker?: Det är jävligt tjatit med alla pilkttrogna människor som ständigt ska sätta sig på tvären ang. detta.
Använda droger?: Emot. Såklart. Det ger bara dåliga konsekvenser.
Sex före äktenskapet?: För.. Jag har svårt att förstå hur man kan vara emot?
Köra onyktert?: Jävligt mycket emot!
Förhållanden?: För.

Favorit...
Mat: Tacos eller typ vildsvinskebab som jag ätit en gång i hela mitt liv.
Låt: Åh det finns så många.. just nu är jag väldigt fäst vid från himlen sänt med thåström och även låten reggie med the sounds.
Sak att göra: Konsert! Bra sådan.
Sport: Att utöva? Typ ingen.
Dryck: Red fanta
Kläder:  Nyinköpta
Film: Svårt svårt svårt.. ondskan, män som hatar kvinnor, änglagård.. twilight..
Bil: Ja det vet jag inte riktigt.
Serie: Prison break och andra avenyn.

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?: Jaa det har jag väl.
Gråtit över en flicka?: Ja.
Ljugit för någon?: Ja.
Varit i slagsmål?: Nej det kan jag inte påstå.
Blivit arresterad?: Nej.
Träffat någon från internet IRL?: Ja.

Antal...
Gånger du varit kär?:  Två.
Hjärtan brustet på grund av dig?: Ingen aning.
Tjejer du kysst?: Jag vet inte.
Killar du kysst?: Töntvarning på den som räknar!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?: Ganska många.
Gånger ditt namn varit med i tidningen?: Mer än 5 färre än 20.
Ärr du har på kroppen?: Ett jättefult.

Senaste...
Boken du läste?: Jag läser fyra just nu, Eclipse med Meyer, Överlevare mot alla odds, Honungsbiets hemliga liv och luftslottet som sprängdes med Steig Larsson.
Personen du fick e-mail av?: facebook säkert.
Personen du fick brev av?:  Sjukhuset.
Personen du fick sms av?: Ida
Gången hela din familj åt middag tillsammans?: Idag.
Saken du köpte?: Cola idag.
Vad har du gjort idag?: Varit i skolan, varit på sjukan och sen varit hemma.
Brukar du svära mycket?: Ja.
När stiger du upp på morgonen?: 06.30
Gillar du att slåss?: Nej.
Vad har du på dig?: badrock.
Vad ska du göra ikväll?:  Gå ut med Japp och sen läsa. Sedan SOVA.
Vad är du allergisk mot?: Nylonstrumpor som är hudfärgade.
Var har du ont?: I halsen.
Använder du hårspray?: Ja tyvärr. Mitt hår känns hemskt pga det men jag kan inte vara utan.
Kan du stå på händer?: Nej.
Håkan Hellström eller The Ark?: Håkan blir det nog.
Salt eller socker?: Salt
Gillar du ketchup?: Ja i lagom mängd.
Är du glad nu?: Jodå.
Var du glad igår?:  Nja. Jo det var jag.
Vad dansar du till?: Allt.
Stockholm är...?:  En liten stad som dock många tror är jävligt stor bara för att det är huvudstaden men inse fakta gott folk: Stockholm är inget!
Kan du sjunga?:  Det går väl.
Spaghetti eller makaroner?:  Makaroner.
Land du vill besöka?:  Massor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0