jag är trött på att vara trött

Jag får näsblod varje dag. Det är nog inte så bra. Något är säkert väldigt fel. Jag är trött jämt också. Det kan bero på 1) att jag inte alltid använder mina glasögon eller 2) att jag har körtelfeber.

Iallafall så var vi och kollade på dansuppvisningen idag. Det var skit bra! Speciellt sista dansen. Jag gillar att se på dans, men det får mig att känna mig otroligt klumpig och trög eftersom jag själv är helt värdelös när det gäller dans.. iallafall streetdance som vi prövat på i skolan ett antal gånger. Bugg är jag däremot grym på.

Mina bilder som jag tog är som ni ser väldigt rörliga men jag är en sån som vägrar stänga på blixten vid sånna här tillställningar därför att jag tycker att det blir så himla fult och sen är det så jäkla störande när folk sitter och knäpper som tusan med sina kameror om de har blixten på.. två ord: För helvete!!










Godnatt!

Kommentarer
Postat av: charlotte

jo håller med dig, när man ser alla andra bra känner man sig så dålig själv....

2009-05-11 @ 09:41:06
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: cecilia

åhh kul med uppvisning, mindre kul med körtelfeber & näsblod, hoppas det blir bättre!!



jaha vad kul :D måste få se eran bild när ni tagit den!!

2009-05-12 @ 07:39:36
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0