jag kan inte se min spegelbild i vattnet

Hej! Nu har jag fått tillbaka min mobil igen. Vi har varit ifrån varrandra i två veckor nu och det känns nästan som att jag har köpt en ny mobil men det är egentligen bara min gamla vanliga som varit på lagning.

Iallafall så har jag ett par läxor men jag orkar faktiskt inte göra de just nu. Imorgon är det nationella i fysik. Vilket jävla skämt. Fysik är ett sånt ämne där jag råpluggar inför proven och sen glömmer bort allt när jag skrivit det och lämnat in det.

Nu ska jag äta nåt och läsa vidare i eclipse.. ikväll ska jag gå och ta ner några Hultsfred plancher. En till Ida och en ny till mig. Den stora jag har nu står inte Thåström med på. Det är viktigt. Så, jag tänker sno mig en ny.


Kommentarer
Postat av: cecilia

neh okej (:



typiskt att mobiler inte kan hålla de går jämt sönder!!

2009-05-12 @ 07:38:20
URL: http://ceciliaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0