Jarmo skulle vunnit!

Godkväll kära ni på söndagar gör man inget vettigt därav alla dessa inlägg. Idag har jag solat och det är i mitt fall väldigt vettigt. Jag har läst ut en bok också. Även det är vettigt. Jarmo vann inte robinson igår. Det är förbannat ovettigt. Hur kunde det bli så? Fan också. Jag är seriöst ledsen över att Jarmo inte vann. Han kämpade hela vägen. Jag hade förhoppningen att det skulle bli en rättvis vinnare när andra fick rösta vem de tyckte. Helvetes skit. Så vinner Elenore. Nä fy fabian vad dåligt.

Nu ska jag ge er ett tips på en blogg som kan vara bra om man har dålig humor som jag. Den är inget speciellt alls och rätt tom och meningslös men samtidigt smårolig. http://dagens-ilandsproblem.blogspot.com/
Namnet säger allt.


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Ja de kan seriöst inte rösta. Han var ju naturmannen! Hon skulle ha överlevt typ en dag på en ö...

2009-06-04 @ 22:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0