Johan Palm

Jag har inte varit med om slappare skolgång sedan F1an. Idag var det friluftsdag så jag sov til halv tio. Vid tio började vi gå promenad och jag tog med Japp. Efter det var det simhallen men jag får inte simma eller bada så jag fick titta på med lärarna. Haha.. Nu har jag läst ut eclipse och så intsallerar jag the sims 2 som jag fått låna. Fast nu ska jag gå ut och gå med Japp, man kan ju inte sitta inne här när det är så fint väder. Jag funderar på om jag ska se twilight ikväll också.. Cornelia ska låna den över långhelgen.

Nu tänker jag relatera till rubriken. Jag satt och åt frukost. Såg den otrevliga texten "Kackerlackor allt vanligare i Sverige" på Svd's första tidning, den andra tidningen handlar endast om börsen typ så jag läser alltid kulturtidningen. Tror ni inte att Johan Palms fina ansikte är tryckt över hela jävla framsidan? "Johan Palm tar sabbatsår - På turné". Jaha. Jag trodde att Svenska Dagbladet var en seriös tidning.



Maja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0