min rätt som konsument

Tisdag. Vaknade sex. Gick upp och gick ut med hunden och ville dö av trötthet men det var endå upppiggande. Skolan var slapp som vanligt. När jag kom hem hämtade jag ut ett paket som var jättestort. Jag hade köpt ett paraply nämligen, och kläder. Färgen på något plagg var inte som jag tänkt mig helt plus att det var glitter i den och jag hatar glitter och det stod ingenstans att det skulle vara en jäkla massa glitter i men jag har ingen ork till att skicka tillbaka det och byta heller. Det får duga, eller nej det får det inte jag är faktiskt väldigt nöjd.

Nåt mer som gjorde dagen bra var att jag hade fått hem anmälningspapper om funktionär på Hultsfred och det är bara två städpass + efterstädning. BARA TVÅ! Så skönt. Så jag ska ge de till några imorgon.. plus posta till Simon och Robin. Haha mm. Såg twilight nyss gjorde jag också.. borde ju plugga bokanalys, spanska uppsats, svenska uppsats och.. glosor men det hinner jag nog med det också. Jag är mer effektiv om det är sista dagen, sista chansen, då det ska in.

Nä.. nu ska jag plugga. Eller försöka. Föresten fick jag reda på att mamma ska opereras idag igen. Det känns tråkigt men det är inget allvarligt.. de ska bara plocka bort något som fastnat i halsen. När hon blev inlagd igår så hade hon inte ätit nåt ordentligt sen i onsdags.



Min vackra kladdkaka. Bilden är från förra månaden typ men jag tar massa kort hela tiden men bara låter de ligga.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0