since januari 2009

Hej! Nu är jag ÄNTLIGEN färdig med vårat individuella hemkunskapsarbete. Det har varit det roligaste arbete någonsin under hela min tid i/på (inspärrad) högstadiet.  Jag har gjort det med glädje. Pappa revisor hjälpte mig med excel eller vad det nu heter nu i slutet. Tack tack. Idag har jag ätit stuvade makaroner och falukorv ute i skogen. Vid barkspåret där Charlie bor. Spännande va? Fast Charlie var inte där för han dansade. Jag kanske kommer att missa dansuppvisningen. Jag vill jättegärna se den. Fan också.



Nu ska jag sova! Imorgon tror jag att det var bandymatch mot Vimar. Eller om det var på Tisdag. Jaja, vi lärväl förlora som vanligt men AL går ju inte in för det helt för det vore så pinsamt för vimar ;)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Matchen är på fredag, virrhuvve :P

2009-05-04 @ 17:47:28
URL: http://randigslips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0