STAY THE NIGHT BEATRICE!

Hej! Nu har jag fått reda på att jag kommit in i Linköping. Förutom det så är jag ganska glad. Bea ringde idag. Hon lät lika rolig som alltid. Nu skriver jag bokanalys på flickan som lekte med elden. Det kändes bättre att ta den istället för män som hatar kvinnor. Det går bra så ingen stress där.

Ibland lyssnar man ju på dålig musik. Helst när ingen annan än kanske ens mamma hör. Ibland kan det bara kännas bra att skruva upp volymen i bilen när någon tråkig låt från schlagerfestivalen spelas, mendan pappa är och handlar. Iallafall, eftersom Bea var så himla ambitiös och gjorde någon slags rosa typisk PS bild på henne och hennes pojkvän med texten "stay the night" och där under en text som handlade om hur mycket hon gillade den låten, kryddad med 90% stark ironi. Iallafall tyckte många att detta var underhållande och Greta kommenterade och låtsades att hon inte visste vad låten hette. Hallå där, vi alla älskar väl Alcazar? Barbados har ju badat i sjön här liksom. Nej det där var ett skämt. Jag gillar inte melodifestivalen, men låtarna fastnar på nåt sätt. Tack vare/på grund av radion. Jag har helt enkelt börjat tycka att stay the night är en skön låt. Hur är detta möjligt? Jag påverkas enormt av radion. Oj vad de tjänar på att spela låtarna 16 gånger per dag när till och med jag, den ultimata melodifestival-hataren efter ett tag ger vika.

Till dig Bea.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA! Vad fint, jag älskar att du gav mig en anledning att lyssna på den låten :')

(den är ganska svängig faktiskt) och grattis igen till det med skolan. Jag är såååå glad för din skull :)

2009-05-27 @ 23:36:25
Postat av: Anonym

MEN VADÅ!!!! jag visste inte att det var alcazar! Jag har inte sett nåt på meoldifestivalen i år!!!

2009-06-02 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0