SVENSKA FILMER

Hej!

Pappa är i Skottland så jag och mamma är själva hemma. Det är ganska skönt men man märker inte så stor skillnad förutom att inte TVn med dvd är upptagen. Idag har jag och Julia jobbat i en och en halv timma. Det ni! Haha.

Svenska filmer. Många av mina vänner hatar svenska filmer. Jag gillar svenska filmer. Ganska mycket. Därför får jag alltid se de ensam för att ingen annan vill kolla. Haha. Änglagård, så som i himmelen, fucking åmål.. vem kan motstå det? Och män som hatar kvinnor när den kommer på dvd.

Mmh iallafall nu ska jag se på ensamrummet och sen på så som i himmelen. Någon håller föresten på att ringa mig nu hela tiden på min mobil. Jag tycker det är obehagligt när folk ringer och jag inte vet vem det är. Jag sökte nu på hitta.se och människan bor i Svedala? Jaja. Jag har raderat mig från hitta och eniro. Jag vill inte bli hittad.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Filmen är underbar! :D

2009-05-18 @ 21:47:24
URL: http://wakethedead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0